miercuri, 11 august 2010

Cand timpul se contracta,nu-l vezi.Nici nu il simti,decat in CLIPA in care revine la normal.Adica atunci cand te acomodezi.Eu nu vreau sa ma acomodez asa niciodata,ar insemna sa renunt la mine.Iar eu,eu imi traiesc viata.Eu sunt cel dinauntru.Eu va vad pe voi,fara a fi capabil sa ma vad si pe mine.Toti suntem asa,sunt constient,dar nu se compara cu a-mi trai viata.Viata mea!Si stim ce trebuie sa devenim.Trebuie sa devenim Lumina!Nu voi lasa "acomodarea" sa ma impiedice.Trebuie sa actionez,pentru ca omul mereu lasa treaba in seama timpului.Eu nu mai vreau timp!Nu vreau inca o viata,si inca una,si tot asa.Vreau o viata cu un nucleu,cu o baza.Ce am sadit in urma,trebuie ingrijit si cules.Cules la timp,ca altfel vestejeste.Si ca sa creasca,sa fie gata de cules,nu trebuie nori,cenusa,praf si viscol.Nu trebuie sa calcati pe rasadurile mele,doar pentru ca nu credeti in ele si nu le vedeti.Ca timpul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu