marți, 23 februarie 2010

Jurnalul unei seri goale,unei seri cu incarcatura energetica negativa,dar simtind lipsa.Tot ce e in jur este lipsa.Eu sunt marea masa de incarcatura energetica negativa,probabil ca mereu am fostSi poate tot asa se face un imens contrast,ajutandau-ma enorm si i nvoluntar sa vad opusul,deci pozitiv.Mai bine spus,ma ajuta sa observ tot ce este pozitiv.Si apreciez,caci ma incanta.Dar eu ma bucur de seara mea,in care imi aprind o lumanare virtuala sa-mi tina companie.Pana cand pasesc inauntrul mintii mele,unde chiar pot controla orice.Este chiar mai distractiv decat un joc Play Station,ati putea incerca.Eu acolo ma antrenez cam pentru orice,acolo caut carti noi,ma documentez,invat iar dimineata stiu ceva nou.Pentru mine.
-Si chiar nu stiu,la ce imi va folosi pana la urma daca n-am s-o impart cu nimeni.?Pozez imagini incetosate ale mintii mele in stare latenta,dar eu ce sa fac cu ele...?Eu stiu totul,ramane numai s-o impart lumii.Cui?Cine vrea?Cine le-ar vrea?Dumneavoastra?Stiti sa vedeti asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu