marți, 23 februarie 2010

Am dansat cu focul.Am valsat.Pe muzica unei aberatii ale existentei proprii.Azi,as putea spune,am avut ziua revelatiilor,(so far).Dar cu toate astea,viata ma leaga din ce in ce in mai mult mister.Si poate ca rezumatul intrebarilor neraspune va fi epitaful meu.
Cred ca exista karma.Si nu cred ca este neaparat o forta buna si nici "happy ending" nu cred ca are.Vi s-a mai intamplat vreodata sa executati lucruri pe care nu le-ati face Dv. IN VECI?Exista juraminte pe care le incalcati?Ati facut vreodata un pact cu Dv. pe care nu l-ati respectat?Da?Erati in cunostinta de cauza?Macar...resentimente ati avut?Pentru ca sincer eu,noaptea aceasta o dedic scrisului,avand in vedere ca ma macina atat de tare un NIMIC incat nu pot dormi.Am o seara lunga inainte in care pot medita la ce s-a intamplat.Un lucru esti sigur:In viata nu lepoti avea pe toate de-data dar,in schimb,dupa ce ai avut parte de un moment numai...de fericire intr-o zi,exact in aceeasi zi trebuie sa platesti,trebuie sa se intoarca roata,trebuie sa faci o boacana,...trebuie sa se intample CEVA!Niciodata nu am primit raspunsuri obiective la intrebarea "de ce?" si m-am resemnat.Dar totusi,DE CE?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu