sâmbătă, 10 septembrie 2011

un fleac

Sarcastic inocent fragil violent
minciuni frica neincredere in sine
iar adevarul iese la iveala daca nu iti sta in fire sa fii diabolic

pentru nimicuri si minciuni
lipsuri neajunsuri
un toast?
unde e puterea de a fi om?
pana unde vom merge ?
care este pretul ?
este doar dezgustator
si am sa le arat tuturor

ha ha ha...

si eu cu frisoane
frica ?!?!
emotii la intamplare
ganduri la nimereala
dar ma gandesc
acum m-am gandit din nou
ori eu ori ea !?
de ce a trebuit in primul rand sa intreb asta?
ce rost are oricum
tot am ametit si tot ma furnica creierul...ha ha .. he .. he he

tot pentru oameni
care isi vor vedea de treaba lor
care inca lucreaza la planuletul lor malefic...
patetic...si mincinos
de a-si conserva sufletul.

BLEAH!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu